SoftAdvice Diamond Ondersteuning

Diamond staat voor ultra-exclusieve service.

Dit is gewoonweg het best mogelijke servicepakket... en er is veel mogelijk!

Er zijn misschien geen garanties in het leven, maar die zijn er wel bij SoftAdvice:

  • Directe toegang tot service medewerkers via een direct servicenummer.
  • Verlengde kantooruren in de week voorafgaand aan de BTW-periode met directe toegang tot
    tot 3de-lijn supportmedewerkers.
  • Bliksemsnelle reactie, dito oplossing. Dringende zaken behandeld in maximaal 4u.
  • 15 (!) procent korting op het uurtarief voor interventie op locatie.
  • Absolute prioriteit op alle niveaus.
  • Toegang tot het klantportaal waar u handleidingen downloadt, follow-up van supportverzoeken online en het volgen van projecten.
  • Uw bedrijf is in een mum van tijd weer op de rails, de vertraging is per definitie te verwaarlozen.
  • Vast jaartarief voor ondersteuning per mail, schermovername of telefoon.
  • Fair-use voorwaarden.
  • Geen facturatie per interventie maar een all-in formule.
  • Pro-actieve controle en 1 x jaarlijkse update van uw software inbegrepen.

Vraag uw Diamond contract aan