Wees gerust: SoftAdvice laat haar klanten nooit in de steek.

Heeft u begeleiding of aanpassingen nodig? We komen graag te hulp.

Zelfs de meest geavanceerde en hoogwaardige software-infrastructuur kan een zeldzame imperfectie onthullen. Onze doorgewinterde experts zijn er alles aan gelegen om u dag en nacht te helpen om elke vertraging zo klein mogelijk te houden. Wij begrijpen maar al te goed hoe belangrijk onze systemen zijn voor het functioneren van uw bedrijf.

Steeds meer bedrijven maken dankbaar gebruik van onze efficiënte toepassingen en toegewijde service.
We zijn dan ook trots op de kwaliteit die we elke dag brengen en het vertrouwen dat we met onze honderden klanten opbouwen.

Onze support service is een betalende service, waar u tijdens kantooruren altijd op kunt vertrouwen voor al de software die we aanbieden, hardware die we verkopen en voor onze hosting support.

We bieden 4 supportpakketten aan, maar we hebben de flexibiliteit om een passend contract op maat te regelen, afhankelijk van het niveau van de dekking dat u nodig heeft:

  • Diamond : staat voor een ultra-exclusieve verbintenis. Dit is gewoon het best mogelijke servicepakket... en er is veel mogelijk en uiteindelijk op maat gemaakt.
  • Gold : de verbintenis die wij in ons Gold servicepakket aanbieden is vrijwel hetzelfde als het Diamond servicepakket, maar u kunt hier geen gebruik maken van de verlengde kantooruren.
  • Silver : ons Silver pack is een betaalde dienst tegen een vaste prijs voor klanten die extra en uitgebreidere ondersteuning willen, in vergelijking met de standaard ondersteuning, maar dan tegen een vast tarief.
  • Standaard : iedereen verdient onze toewijding.
    Met het standaard ondersteuningspakket behoudt u de basisondersteuning, maar u heeft een pay-per-use formule : u betaalt alleen voor wat u gebruikt, maar u betaalt voor alles wat u gebruikt.

Het voordeel van het gebruik van onze Servicedesk

Ervaring

Allemaal helpdeskmedewerkers die op het hoogste niveau zijn opgeleid en gecertificeerd voor de producten die wij distribueren. 

Snel

Bij een servicecontract krijgt u een direct telefoonnummer zodat u altijd rechtstreeks telefonisch contact kan opnemen.

No-Nonsens

Geen eindeloze menu's en minutenlang hangen in wacht, maar snel en vriendelijk worden bediend door een van onze vakkundige collega's.

Persoonlijk

Meer dan alleen software! We kiezen voor een aanpak op menselijke schaal. Soms op afstand, maar zeker niet afstandelijk.

Betaalbaar

Onze serviceabonnementen kunnen flexibel worden aangepast aan de behoeften en het budget van uw organisatie.

Pro-actief

Voorkomen is beter dan genezen. Dankzij onze geavanceerde monitoring voorkomen we veel storingen nog voor ze zich voordoen.

Overzicht Servicelevels

Basis ondersteuning

Betaal per gebruik
Per gebruik Maandelijks
  • Beschikbaar tijdens kantooruren
  • Geen prioritaire oproepen
  • Reactietijd beste inspanning
  • Prijsstelling op basis van gebruik
  • Geen verlaging van de servicetarieven
  • Geen verplichtingen

Silver

% van de softwareprijs
Vaste prijs Maandelijks
  • Beschikbaar tijdens kantooruren
  • Specifiek supportnummer
  • Duidelijke SLA
  • Vaste prijs
  • Lagere servicetarieven
  • Kleine toezegging

Gold

% van de softwareprijs
Vaste prijs Maandelijks
  • Beschikbaar tijdens kantooruren
  • Specifiek supportnummer
  • Duidelijke SLA
  • Vaste prijs
  • Lagere servicetarieven
  • Grotere inzet
Beste aanbod

Diamond

% van de softwareprijs
Vaste prijs Maandelijks
  • Service buiten kantooruren
  • Specifiek supportnummer
  • Duidelijke SLA
  • Vaste prijs
  • Lagere servicetarieven
  • Grootste inzet

Serviceverzoek indienen

hELPDESKENNISGEVRAAGD