Zelfs de meest geavanceerde en hoogwaardige software-infrastructuur kan een zeldzame imperfectie onthullen. Onze doorgewinterde experts zijn er alles aan gelegen om u dag en nacht te helpen om elke vertraging zo klein mogelijk te houden. Wij begrijpen maar al te goed hoe belangrijk onze systemen zijn voor het functioneren van uw bedrijf.
Steeds meer bedrijven maken dankbaar gebruik van onze efficiënte toepassingen en toegewijde service.
We zijn dan ook trots op de kwaliteit die we elke dag brengen en het vertrouwen dat we met onze honderden klanten opbouwen.
Onze support service is een betalende service, waar u tijdens kantooruren altijd op kunt vertrouwen voor al de software die we aanbieden, hardware die we verkopen en voor onze hosting support.
We bieden 4 supportpakketten aan, maar we hebben de flexibiliteit om een passend contract op maat te regelen, afhankelijk van het niveau van de dekking dat u nodig heeft:
- Diamond : staat voor een ultra-exclusieve verbintenis. Dit is gewoon het best mogelijke servicepakket... en er is veel mogelijk en uiteindelijk op maat gemaakt.
- Gold : de verbintenis die wij in ons Gold servicepakket aanbieden is vrijwel hetzelfde als het Diamond servicepakket, maar u kunt hier geen gebruik maken van de verlengde kantooruren.
- Silver : ons Silver pack is een betaalde dienst tegen een vaste prijs voor klanten die extra en uitgebreidere ondersteuning willen, in vergelijking met de standaard ondersteuning, maar dan tegen een vast tarief.
- Standaard : iedereen verdient onze toewijding.
Met het standaard ondersteuningspakket behoudt u de basisondersteuning, maar u heeft een pay-per-use formule : u betaalt alleen voor wat u gebruikt, maar u betaalt voor alles wat u gebruikt.