Uw documenten digitaal ondertekenen

Onderteken uw documenten digitaal met Sign here & M-Files

Aanmaken
Beoordelen en goedkeuren
Digitaal ondertekenen
Archiveren

Aanmaken van documenten

Tijdens het schrijfproces worden concepten aan versiebeheer onderworpen. De integratie van Microsoft Office en Office 365 bevordert de samenwerking.uw interne werk is klaar.

Geautomatiseerde documentcreatie vermindert fouten aanzienlijk. Op die manier verhoogt u de kwaliteit van uw interne en externe documenten, verbetert u de interne processen en versterkt u de merkidentiteit.

Gemeenschappelijke gegevens worden automatisch in het document ingevoerd op basis van geselecteerde metadata. M-Files integreert eenvoudig gegevens uit verschillende systemen, zodat de software optimaal wordt gebruikt. Deze samenwerking van systemen is cruciaal om groei binnen uw organisatie te realiseren...

Intern beoordelen en goedkeuren

Tijdens het schrijfproces worden concepten aan versiebeheer onderworpen. De integratie van Microsoft Office en Office 365 bevordert de samenwerking. Uw interne werk is klaar. U hoeft uw document alleen nog te laten ondertekenen.

Geautomatiseerde workflows stroomlijnen gemeenschappelijke bedrijfsprocessen, maken beoordelingen in meerdere stappen en interne goedkeuringen mogelijk - zoals contractgoedkeuringen, gecontroleerde inhoud en facturering - zodat u productief kunt blijven en de naleving van de voorschriften kunt garanderen.

M-Files stuurt automatisch een melding wanneer er een taak moet worden afgehandeld.

Vraag een gratis proef aan

Digitaal ondertekenen met Signhere

Al uw interne werk is klaar. U hoeft alleen nog uw document te laten ondertekenen.

U kunt het contract op legale en verantwoorde wijze rechtstreeks vanuit het M-Files documentbeheersysteem ondertekenen met behulp van de integratie met Signhere.

Alle betrokken partijen ondertekenen via mail, sms, itsme® of .beID op een toestel van hun keuze.

Archiveren

Het digitaal ondertekende document wordt vervolgens automatisch geüpload en bevat alle wijzigingen die in de wijzigingsgeschiedenis zijn aangebracht.

Nadien kunt u ze op elk moment terugvinden met behulp van full-text opzoekingen, inclusief een gedetailleerd logboek van alle fasen van de werkzaamheden die aan het contract werden uitgevoerd. Het digitaal ondertekende document wordt vervolgens automatisch geüpload en bevat alle aangebrachte wijzigingen in een wijzigingsgeschiedenis.

De voordelen op een rijtje

Zichtbaarheid
M-Files verenigt klant- en klantgegevens in één overzicht, zodat iedereen aan dezelfde versie werkt.
Zoeken & vinden
M-Files helpt u direct de juiste documenten te vinden door woorden in het zoekveld te typen. Bekijk documenten dynamisch in elke hiërarchische structuur die u kiest.
Controle
M-Files onderhoudt een volledige auditgeschiedenis en versiecontrole. Automatische machtigingen zorgen ervoor dat alleen geautoriseerde gebruikers toegang hebben tot de gegevens.
Beheer
Documenten worden geïndexeerd met belangrijke metadata zoals klanten, type document, of eigenschappen om inhoud dynamisch te helpen organiseren.
Efficiëntie
Door het elimineren van handmatige processen en het centraliseren van uw documentenopslagplaats krijgt u meer controle en verbetert u de efficiëntie van het proces en de workflow.
Compliance
Automatiseer handmatige vernieuwings- en archiveringsprocessen. Mijlpalen, verplichtingen en problemen worden beheerd met geautomatiseerde toewijzingen en meldingen.